got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
Bulan September, Bulan 'Tersibuk'
Assalamualaikum..Untuk hari ni dan seterusnya panggilan nama akan ditukar kepada 'Faqiha' sebab kalau pakai 'aku' macam kureng ajar kan??Lagi-lagi, Faqiha di bawah 12 tahun..Kalau dengan kawan terdekat boleh gune panggilan 'aku'..

Back to the topic..Faqiha fikir bulan Sept ni lah bulan ter'sibuk' antara 12 bulan..Banyak perancangan di buat macam yang umumnye UPSR yang dijalankan pada 10-12 Sept..Cakap pasai UPSR, korang yakin tak akan dapat 5A??Faqiha berharap korang akan meraih 5A..Aamiin..Okay,perkhemahan..But sekolah Faqiha tak buat lagi..UPKK bagi budak KAFA yang umur 11 tahun..Sukan tahunan lah..Haihh macam-macam lah yang sekolah korang dan korang buat..

Bulan ni jugak kakak Faqiha tak balik asrama..Kononnya nak lepak dengan member di sekolah dia..Jeles nyer lah~!!Tapi Faqiha masih ada kengkawan blogger and yang real punya untuk teman Faqiha..

Cukup kat sini je la Faqiha taip ni..Bertimbun kerja rumah yang undone...stopkan dengan assaamualaikum..