got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
First postime
Assalamualaikum..Aku Faqiha tapi dipanggil Qiha..Dalam blog ni aku akan membahasa kan dengan 'aku'..Sebenarnya aku ada satu blog nih tapi disebabkan aku tak ingat password akaun google..So,kalau korang tahu takpa lah tapi yang tak tahu ni->>>http://cutie-and-sweetie.blogspot.com/..klik lah..Dan blog ni pun aku buat secara mendadak sebab aku pergi clear cache and cookies tu jadi lah ter'log out'..Aku nih pun jenis slow macam otak gerak lambat(sebahagian daripada fakta-fakta tentang aku)..And yang ada follow aku,korang salin je url aku tapi buanglah '-' ni...buat semak and masuk ke blog lama aku..lagipun aku malas nak gune akaun tu sebab member-member aku kat sekolah selalu sangat 'ganggu masa senggang aku' dengan gune google talk..Sape lah yang tak rasa menyemak..Kalau musuh tu boleh jugak aku 'waccchaa' diaorang dari usik aku...Okeylah..Aku nak pergi solat Maghrib ni..Nanti kan mampus kene pasang telinga dengar bebelan mak ayah aku kalo tak solat..Assalamualaikum..