got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
Luahan Hati
Assalamualaikum..Hari ni merupakan Hari Malaysia yang jatuh pada 16 Sept (semua orang dah tau)..Tapi aku masih nak luahkan apa yang terbuku dalam hati ni..

Everything was started when I nine years old..Masih mentah dan tak tahu apa-apa..Terutamanya bab cintan-cintun ni..Aku masih nak bercerita walaupun korang dah tekan 'X'..

Masa tu dalam kelas, ustazah tak masuk lagi,jadi memang dah menjadi lumrah kalau budak-budak berlari-lari dan bermain-main dalam kelas...Aku pun main jugak...Tapi permainan peluk-peluk pertemuan ler kononnya (perempuan sama perempuan yer..bukan perempuan sama lelaki..kalau terjadi,kirim salam je lah)..Dalam pusingan ketiga,ade lah crush aku (budak tu yang minat aku),masa aku berlari,tiba2 je tengok dia dekat dengan aku..

Ya Allah,dah lah semua budak-budak kelas aku mai tengok..Malu sangat malu!!Sampai sekarang masih ada yang ejek aku sebab 'benda' tu..Perkara tu selalu menghantui aku..Aku pun tak tahan dengan orang yang buli aku..

So,aku membuat transformasi diri untuk berkelakuan kasar...Tapi aku rasa tak pernah-pernah aku belasah pompuan..Kalau lelaki ade lah siket..Tapi tak lah lebam..Cume cubit,terajang,penumbuk,pelempang tu ade jugak..

Benda tu dah berlalu selama 2 tahun tapi aku still kasar dan di rumah kalau jelajah internet tengah baring,kaki aku memang ganas..Zaman ni kan,semua orang..pembetulan,sesetengah orang bercouple-couple..Siap budak sekolah rendah tu ade ah..Entah apa yang syok and best sangat lah kalau bercinta sebelum nikah..

Tapi,for your information, i'm not type of a tomboy yang rambut pendek,cakap kasar nak mampus and other..Sekasar-kasar aku ni,tak lah sampai cikgu pun nak kena tengking dengan aku..Tak berkat apa yang cikgu ajar...Kalau ada orang kata nerd ni pakai cermin mata besar, diorang memang silap..Aku selalu di gelar 'nerd' dan juga disandang sebagai 'tomboy'..Tahu lah aku ni ulat buku..Tak kisah lah buku apa pun kecuali buku-buku yang berunsurkan kebencian sesama sendiri dan tidak elok..

Aku rasa nak luah lagi tapi lagi bagus aku ending kan saja takut korang bosan dan terlelap mata membaca post aku ni..Assalamualaikum..