got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
Random post..
Assalamualaikum..

Hari ni Faqiha nak kongsi cerita apapun dengan korang sebab lame sangat tak update blog sebab kesibukan mase..Dalam mase yg panjang tu ade lah cerite yang nk kene kongsi tapi x ah wajib mane..Tapi aci tak? nak gelar kan diri Faqiha ke 'aku' bila nak cerita kisah Faqiha yang suam-suam kuku je ni...

Keyh..

1.Aku geram sangat sbab masa peperiksaan Sumatif 5 start hari Isnin lepas,pastu hari Selasa tu cikgu bukan main banyak punya beri 'ceramah' kat kiteorg..Sampai lah cikgu ade beritahu yang hari Rabu dan Khamis x da peperiksaan...Sambung hari Ahad(ni sebab aku duduk Terengganu),Isnin dan Selasa..Baru nak enjoy lepas exam nanti tup2 kena periksa hari tu jugak..

2.Aku,Thaqif,Biehah n Haziq(mungkin korang x kenal) dah plan nak menyanyi masa Malam Graduasi Darjah 6.Lagu?Rahsia wooo..Mula2 Ieqa(BFF aku lah tu) nak join tapi lepas ade insiden berlaku kat dye,dye x jadi nk join..

3.Exam??Boleyh lah gitu2 je..InshaAllah dapat 5A dalam pelajaran teras.Ada susah ada senang boleh kata mcm2 ade lah..aku pun ada yg boleh jawab n ade yg x leh jawab jugak tpi main tembok macm gun..Hehehe..

4.Ni baru berlaku pagi takdi..Seluruh daerah di Terengganu buat majlis khatam Al-Quran serentak.Yang aku tak tahan nyer member aku ni kejap bace kejap x bace..Org len tengah khusyuk bace surah-surah Al-Fatihah sampai lah Surah Ad-Dhuha..Aku pun ade jugak pening2 gitu sebab minum air dutch lady strawberi(serius aku benci n x suke dah air strawberi brand dutchlady tu)..

Tu je lah Faqiha nak citer..Faqiha citer 4 cerite je sebab yang len tu mungkin Faqiha lupe sebab banyak makan semut..Assalamualaikum! ^_^

p/s: Jangan masyam2 je muke tu..Ce senyum sikit mcm orang teganu kab0 ape??SENYUM SOKMO..Senyum kan satu sedekah..Tata!!