got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
Banjir
Assalamualaikum..

Alhamdulillah,tinggal 27 hari lagi sekolah akan di bukan semula..

Bulan ni memang banyak bencana alam berlaku lebih-lebih lagi banjir..Tak salah faqiha negeri yang dilanda banjir ialah Terengganu,Johor,Kelantan dan Pahang.Selebihnya faqiha tak berape tahu mane..Pahang mempunyai mangsa banjir yang ramai..Maklumlah negeri besar orang pun ramai kan??Terengganu pun dikatakan semakin terjejas dengan banjir..

Tapi,alhamdulillah sebab rumah faqiha tak dilanda banjir..Kalau ada pun hujan lebat dan hujan renyai-renyai je..kampung yang dilanda banjir di Kg Telok Kalong hanyalah kampung padang..Dari info yang faqiha dapat, penduduk kampung padang di pindahkan ke SK Telok Kalong..Tu pun mak faqiha beritahu..

Baru je tengahari tadi,lepas faqiha makan ,faqiha nak pergi mandi *lol*, tiba-tiba takda air,kalau ade pun air keruh..Jadi mandi kerbau jelah faqiha mase tu...Menyesal x mandi mase pagi-pagi.. T_T

Bagi yang tak dilanda banjir,bersyukur lah ada bekalan makanan yang mencukupi sebab ada sesetengah mangsa-mangsa banjir yang tak makan..Bagi yang dilanda banjir,bersabarlah..Ini baru sikit Allah uji,belum lagi bencana alam yang lebih teruk dan serius berbanding banjir..Mintak dijauhkan dari musibah-musibah tersebut, Aamiin!!

Assalamualaikum..