got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
Ciri-ciri lelaki yang aku tak suka
Assalamualaikum..

Korang mesti ada ciri2 lelaki yg korang tak suke kan? Aku pon ade jugak..Boleh dikatakan banyak ..But,mungkin korang ada banyak lagi ciri2 lelaki yg korang tak suka. Kui3

Ciri-ciri lelaki yang aku unlike :

1.Menjengkelkan

Yeah,aku memang kurang suka jenis mcam tu..Jangan tanye kenape sebab aku tak tahu tapi aku tak suka..

2.Layan perempuan lain sedangkan makwe terkebil-kebil

Kalau lelaki jenis tu depan mate aku,memang aku nak bagi sebijik kat dia tu.Just like my friend,budk lelaki tu ade makwe dh,sibuk layan pompuan lain..Tu yang aku tak suka..Korang pon mesti reject kalau nak dibuat suami..huhu

3.Gedik

Jangan kata laki gedik tak wujud kat dunia ni..Memang wujud dan aku pon pernah terserempak dengan lelaki cam tu..Melebihi tahap gedik perempuan..Aku pun boleh nak muntah..buwerrkk!

4.Suka mengarah-arah secara berlebihan

Lelaki jenis ni memang nak semua orang ikut telunjuk dia je.Orang lain pon ade hak nak mengarah-arah tp x la melebih2..

5.Sombong

Aku thumbs down la lelaki yang type sombong ni..Orang tegur tapi tak balas pon teguran..kalau aku tegur tp dye tak jawab sah2 kena sekeh kepala dengan aku..Haha..Entah jadi ke tak aku nak sekeh budk laki yg sombong2 ni..Orang berbudi kita berbahasa..Ye tak??

Tapi aku tak pasti la,orang lelaki yang berciri seperti yang tertera di atas ni ada sebab ke tak..Yang paling peting aku tak suka 99.99%..But, itu tak bermakna aku benci dyeorg yg mcam tu..Just tak suka..Beza tau antara BENCI dengan SUKA..

Assalamualaikum