got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
Pergaduhan adik dan kakak (tv n lappy)
Assalamualaikum..

Grr..Aku geram wehh..Nak tercabut rsanya otak ni..

Kakak aku yang older and my adik berebut tengok tv.Dah lah bergaduh mcam budak kecik..Tak padan dengan besar.Aku pun malas nak masuk cmpur.Karang habis aku kene fire ngan dyeorg.

Yang adik main lappy,yang kakak tu tgk tv..Tibe2 je baloh 2 orang yang tak serupe org..Yang adik suddenly nk tgk tv pdahal dye tgh main laptop..Yang si kakak tgh syok tgk drama korea tu tak mau bagi..Karang aku sekeh sorang2..

Last2 tu aku gi sound si adik,

Wehh2 awak*adik* tu dah ada laptop,main je la..Nak tgk tv pulok.
Habis je aku ber'leter',dye sound pulok aku..Geram wehh.Yang sorang gi tuh *kakak la* berlari-lari,siap sorokkan remote control lagi..Tut tut tut *geleng kepale*

Kakak aku pegang remote astro,adik aku pulk pegang 2 remote tv..Tak bagi langsung..Dua2 x nak mengalah..Yang kakak nk tgk citer korea sorng agi nk tgk citer cartoon dye..

Aku pon plan nk tgk tv kat dlm bilik..Tp hancuss..Dgn tak rela masuk bilik kakak aku sebab yg pegang remote tu perhati aku pulok..Geram sehh..

Last2 tu mcm x de dh orang mcm gado2..Maybe dh berdamai kut

Assalamualaikum