got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
TENSION
Assalamualaikum..

Untuk hari ni dan hari-hari seterusnyer nama panggilan 'faqiha' akan ditukar kepada 'aku'..Tak biase pakai name..Dan maaf jika penggunaan 'aku' kepada orang yang lebih dewasa..

Hari ni...Bukan,bulan ni,bulan Dis,aku jadi tension..Dengan kerja sekolah berlambak dan kebosanan melampau ..Klau tension sebab bncana alam mcm banjir,aku takboleyh sebab mcam salahkan takdir Allah pulak,

Yelah,aku ni blogger sepenuh masa *tuk mase cuti je*..Hari-hari wajib bukak blog..Klau nak keluar jumpa kawan,hummphh..Jangan harap lah mak aku nak bagi keluar..So,aku duduk terperuk kat rumah..Kat rumah buat apa?Makan,minum,bukak laptop,tengok tv,baca novel dan tidur jer la..Jangan harap aku nak buat kerja sekolah yang cikgu beri..Aptah lagi 'OPERASI BERSIHKAN RUMAH'..Lagi aku malas nak buat..

Kalau aku buat,masa akhir2 je la aku buat..Ni pon aku dah siap tinggal math je tak siap..

Aku rasa tension tak jumpe kawan..Rindu nak 'belasah' dyeorg,rindu nak gosip dgn dyeorg,rindu nak lepak dgn dyeorg,rindu nak berborak dgn dyeorg dan rindu nak 'bertumbuk' dgn dyeorg..*berapa banyak rindu nak daaa*

Kalau dengar suare dyeorg pun dah cukup..25 days left before we back to school..

Tension gila..Kalau boleh nak meroyan je hari-hari.!!!

Assalamualaikum