got a boy only

Anyeonghasayo


Assalam! My name is Qiha.12 y/o and absolutely im UPSR's Candidate!.From Terengganu.Mohon maaf untuk penggunaan 'AKU' bagi orang yang lebih dewasa dalam entri.

Diary About Link Gifts
Chatting room



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Qiha
Others:     
Tidur lewat
Assalamualaikum..

Tajuk entri aku hari ni memang sesuai untuk aku..Yeah,semnjak cuti sekolh ni aku slalu je tido lewat..Kalo nk tido awal memang harem..X boley jugk...

Ni sbb aku dah berjangkit dgan kakak aku..Dya pun jenis tido lambat jgk..Kitorang memng guna mase tu untuk main lappy..

Kekdang aku tido pukul 3/4 pagi..Terkejut x2??Sjak thun ni mmg aku kurng tido awal..Kalo tido awl pun just for go to school or balek kampong..

Kalo aku bangun pun pukul 10 pagi,kdg2 12 tghari or 1 ptg..Hari ni pun aku bangun pukul 2 petg.Hehe..

Tahun depn aku janji x nak tido lewat sbb aku tahu  tido lewat ni x berape bagus mane tp pda tahun tu je,tahun2 lain x thu la..*evil laugh yg tk menjadi*

Assalamualaikum